TABUNG HARIAN

Followers

Friday, March 5, 2010

Penderaan Kanak-kanak yang semakin melampau

Seperti yang telah dijanjikan semalam.hari ini ader free time yang byk memandangkan esok pagi smpai ptg aku ader aktiviti wajib!ssshh..RAHSIAA!

perasaan bengang dan marah pada manusia yang bertopengkan syaitan sebab sanggup mendera kanak-kanak yang belom tahu ape2 pasl kehidupan.kes terbaru mengenai adik Syafia Humaira, 3tahun yang mati akibat didera pakwe kepada ibunya.tentu sume da tahu betapa kejamnya org yang menyebabkan adik yang cumel ini meninggal.byk sgt kesan luka kecedaran termasuk puntung rokok di badan arwah.please search kat google kalo nak tawu lebih.Al-fatihah to arwah.
sila baca kalo nak tahu pasl putar alam seorg ibu!
next story, before nie bulan febuari kalo tak silap ader satu kes lagi yang menyebabkan seorang bayii yang dibakar di dalam tong smpah...Tong sampah ini turut dipenuhi dengan rumput, kayu dan zink yang didapati disusun dengan rapi seolah-olah bagi menyembunyikan sesuatu.“Amat jarang tong sampah ini terbakar. Disebabkan sukar untuk mengangkat sampah kerana tongnya terbakar, kami terpaksa memunggahnya.“Tetapi alangkah terkejutnya kami apabila menemui mayat bayi lelaki di dalamnya. Ketika itu separuh badan bayi itu masih putih tetapi masih ada bara api pada keseluruhan badannya.ayat ini secondary data dari orang lain.bayangkan kalo da baby dibakar.tue mcm da rupe bakar sampah daun kering plak.esh!seyes moral dan rasa kasih syg pada orang mmg da kurg.kene anta kaunseling pun da tak gune orang mcm nie..
terlampau banyak kes dera kanak-kanak yg menyebabakan kematian.anak kecil yang tak bersalah menjadi.menjadi mangsa kepada orang dewasa yang kurang rasa tanggungjawab dan kasih sayang..dah la comel budak2 kecik nie..

Arwah Syafia Humaira Sahari

Lepas nie dgr kes ape plak yang makin hot kat M'sia memandangkan kes ragut mcm da jatuh.kes dera kanak-kanak pulak yang tip top!


0 pot-pet:

Tabung Harian

Related Posts with Thumbnails
 

This Template is Brought to you by : AllBlogTools.com blogger templates

design by Grumpy Cow Graphics